Nöjd

Nu känner jag mig faktiskt riktigt nöjd med mig själv. Klockan är inte ens tolv och jag har redan duschat, ätit frukost, städat hela lägenheten och nästan tvättat klart. Det tycker jag är bra jobbat för en sjusovare som jag. Jag gick ju faktiskt och la mig i skaplig tid igår men då kunde jag givetvis inte sova så har väl inte sovit så bra i natt heller. Men då kanske jag kan somna i natt. Nu är det iofs inte skola imorrn för det var inställt, allt är på torsdag i stället. Vilket känns skönt. När jag har tvättat klart här och dom har tvättat klart i Nyfors så ska vi åka till Västerås och gå på IKEA och se om vi hittar nån bra säng till mig :) Det behöver jag verkligen så.. Då kanske jag kan sova bättre sen oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0