Onsdag

Då har den andra kursen jag ska läsa den här terminen oxå börjat. Känns som den kommer blir tuff. Fast inte så farligt. Vi läser bara den på onsdagar .Ganska skönt ändå. Tänkte börja plugga lite ikväll. Iofs har jag redan läst den boken så det blir lite repition. Men det är ju bra det med. Känns som jag har fått en bra grupp i alla fall. Kul med nya folk :)
Annars blir det väl att jag ska titta lite på handbollen i eftermiddag. Va ju en spännande match igår, bra med oavjort i alla fall. Får väl se hur det går idag då...
Har hämtat mitt paket som kom från ellos oxå, tyvärr är d lite saker som kommer senare och så och en sak jag måste beställa om. Men så är det. Fick mina lakan och det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0