Slappt

Så va det lördag då. Tycker den här veckan har gått jättefort!
Igår va jag på stan och va inne på Gina och köpte en mysig tröja, ett linne och nya tunna leggins. Så dom köpen är jag nöjda med. Sen gick jag hem till Mimmi och Tessan och där blev jag kvar till klockan va typ tjugo i tre i natt. Vi såg de två återstående filmerna som vi hyrde i torsdags. Igår såg vi "Underbar och älskad av alla" och "Pirates of the Cariebean- Vi världens ände". Två bra filmer helt klart. Pirates är ju sååå bra. Och Johnny Depp kan man ju inte få för mycket av. Tycker inte jag och Tessan i alla fall ;)
Idag är det slapp dag. Ska inte göra många knop alls och har inte gjort många hittills. Lyssnar just nu på webbradion på eliseriehockey. Frölunda-HV71 är det såklart jag lyssnar på. Ska fortsätta med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0