Tidigt

Idag gick jag upp snor tidigt. Så här tidigt har jag inte gått upp förut det här året. Men lika bra att vänja sig igen för imorrn börjar skolan. Ska faktiskt bli kul. Men jag skulle ju kolla upp mitt illamående så jag gick till stan men hon skickade mig bara till min vårdecentral, så jag fick en tid där 11.15 så ska väl traska dit sen. Har inte varit där förut så... Får vi väl se om dom kan lista ut vad det är som är fel.
Har varit och handlat på maxi och tror jag ska fortsätta handla tidigt på en måndag, d va inte en kotte där typ. Jätteskönt att va helt i fred när man handlar och inte behöva trängas med massa andra människor. Tycker jag är skönt i alla fall.
Nej nu ska jag nog glo lite på tv och äta en apelsin innan jag går till vårdcentralen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0