Tranås

Så va det söndag kväll då. Den här helgen sprang ju verkligen förbi. Vi hann inte göra så mycket mer igår efter äventyret med bilen. Det va bara att göra sig iordning och sätta sig i bilen för att åka till Tranås. Sov en stund på vägen dit, vilket va jätte skönt. Jag mådde inget vidare men som tur var så blev det bättre under kvällen.
När vi kom dit fick vi lyssna på soundcheck och lite låter dom ska spela i helgen som kommer. Sen satt vi och tjôta, syjuntan som Tomas kallade oss... Sen kom Wictor ut och lämnade kameran och han va ju snyggt påklädd eller inte ha ha. Björn är ju för rolig, Tessan klagade ju på hans frisyr i fredags så nu kommer han ut och frågar hur han ska ha håret ha ha. Så jag fick äran att platta det ha ha. Dags att han klipper sig snart tycker jag...
Spelningen va kul som vanligt... Lika roliga och sjuka som vanligt efteråt ha ha... Lager är en hälsorisk, fråga Mimmi ha ha..
Sen åkte vi hem, jag somnade typ direkt... Sen hann jag inte mer än lägga mig i sängen förrän jag sov igen. Ändå borde jag typ gå och lägga mig nu ha ha.

Har haft en riktigt rolig helg i alla fall :) Idag har vi varit på Tuna Park med Elin sen har Fia åkt hem :(
Ledig imorrn med, skönt det :)

Kommentarer
Postat av: Mallan

Har ni sett Chris något?
Hur går det för hans solo-karriär?
Må gott.
Mallan

2008-01-29 @ 23:12:32
URL: http://maliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0