Klant

Jag överlevde arbetsdagen. Fast d va nära att det gick åt helevete. Jag va trött som satan så klart och då är jag inte alltid så uppmärksam på allt jag gör. Så jag värmde min mat och ställer microluckan öppen och givetvis dunkar jag huvudet i den.. AJ säger jag bara.. Men d gick bra. Jag är klantigare än vanligt när jag är trött...

Men gårdagskvällen va nog värt det här alltså. Många skratt. Särskilt med Hajkmannen *asg* Ja du hissen hade nog inte gått riktigt ända upp.. Och massa annat tokigt folk.. Ja d va kul...

Nu ska jag nog försöka sova lite.. Om inte mina vilddjur lever om vill säga.. Men dom verkar rätt lugna idag.. Eller det ska jag väl inte säga för då börjar dom nog på riktigt snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0