Ledig

Ledig dag, vad har jag då hittat på. Jag har städat min lägenhet och plockat undan en del. Känns skönt att få det gjort, jag brukar ju va så seg annars, men idag gick d bra och jag kom igång hyfsatt fort. Skönt när d är gjort :)
Sen har jag varit och handlat med Tess. Blev lite allt möjligt. Är ju tvungen att ha till katterna nu när jag snart får dom :) Så det har jag handlat idag. Så nu ska jag ha så både jag och katterna klarar oss ett tag.
Händer inte så mycket mer idag än att jag ska kolla lite på Allsång på skansen ikväll tänkte jag. Har man inget bättre för sig så ha ha. Nej men d va bra artister med ikväll hörde jag :)


Nej nu ska jag nog läsa lite tror jag...


Kommentarer
Postat av: Kim!

Hur gick det i dugga 2? klarade du den?

2008-07-01 @ 23:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0