Lokal skur

Eskilstuna är en konstig stad. Det kom en störtskur förut innan jag åkte till jobbet. Så när jag kom till jobbet dikuterade jag det med en jag jobbar med och då säger hon: Men här har det inte regnat. Så den störtskuren lär har varit lokal över Årby antar jag. Trodde det skulle regna massa idag, men som sagt bara en lokal störtskur. Det kommer väl lagom till imorrn när jag tänkte ta med mina föräldrar på stan. Skulle inte förvåna mig nåt faktiskt.

Jag har ont i halsen, jag hoppas det är nåt övergående för jag har inte det minsta lust att bli sjuk nu. Jag har inte tid heller för den delen. Jag behöver pengarna från jobbet och så kommer ju Fia på torsdag och då vill jag va pigg. Vill givetvis va pigg imorrn med.

Ska nog ta och vila nu..

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Bafucin halstbletter på Apoteket lindrar halsont jättebra. På hälsokostaffären har de en lustig grej som heter Krisbrus. Den funkar jättebra tillsamamnsmed echinea-force. I övrigt gäller bondförnuft, varma sockor och mkt kattgos

2008-07-21 @ 09:13:44
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0