Malmamarken

Ett tag sen jag skrev nu men jag har haft lite fullt upp typ. I torsdas efter jobbet kom Fia så vi gick till maxi och handlade sen gjorde vi paj och åt den och flamsade och hade oss. Kollade på några avsnitt av En fyra för Tre. Finns det nån roligare serie? Insåg att jag va 10 år när den sändes ha ha.
Sen igår så jobbade jag till 14. Sen hem och göra sig iordning lite och så gå till Mimmi och Tess för att åka till Malmamarknan i Malmköping. Det rosa gänget som vi blev kallade ha ha (Nej, d va omedvetet). Det va jättekul, förutom att det kändes som d va 100 grader varmt ungefär. Men jag överlevde det med. Alltid lika kul att umgås med dom bästa :) Massa roliga citat såklart: "Men du gillar ju att ha konstiga saker i arslet". Kommentar överflödig ha ha. Köpte en hel del saker, d kommer bilder på bilddagboken sen... Men jag köpte en söt sten gubbe som det står Heja Elfsborg på, en ängel med en lila sten som det står june på, lila foppatofflor, solglasögon och 6 par trosor. Så det blev en del. Och lite mat och godsaker såklart ;)
Sen klockan 20.00 började EMD spela. Dom är så jäkla bra :) Och så är dom ju jäkligt snygga oxå ha ha. Men dom är ju fullständigt galna så. Men d bästa va ju deras basist när dom ploja lite i slutet, EMD spelade instrument och bandet sjöng så får basisten tag i en gurka som Mattias fått och säger: "I can't sing with this fucking gurk on the stage". Vi dog av skratt ;) Ja som sagt galna.. Danny blev Dagny ha ha.. Men kul va det.. Sen åkte vi hem, helt död i fötterna.
När jag och Fia kom hem tvättade vi trosorna vi köpt ha ha. Sen va det rakt ner i sången. Men bra har jag inte sovit för mina katter har haft high life här hela natten...
Men nu ska vi nog göra oss iordning och dra oss mot Tuna Park, ikväll blir d party ;)

Underbart väder är det oxå, livet kunde inte vara bättre nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0