Min tisdag

Så va det tisdag idag då.. Har jobbat idag med. Kände mig överkörd när jag gick upp imorse. Trots att jag gick och la mig tidigt men min kropp mår nog inte alltför bra just nu. Men jag kämpar på. Har fixat massa här hemma sen jag kom hem från jobbet så jag känner mig duktig. Håller på och tvättar nu.. Så ska strax ner i tvättstugan igen..
Jag har inte så mycket att skriva just nu. Det händer inte så mycket mer än att jag jobbar typ.. Resten av tiden försöker jag att ta det lugnt... Läser ju en del nu när det är sommarlov... Igår läste jag ut Box 21 av Roslund & Hellström. Den va jättebra, verkligen. Rekommenderas verkligen om det är någon som vill ha boktips..
Ska börja med sista Stig Larsson boken snart tänkte jag. Får se om jag orkar det...
Nu ska jag till tvättstuga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0