Skönt ändå

Har varit en rätt skönt midsommarafton fast jag kände som jag kände förut. Har tagit det jätte lugnt. Längtar tills jag får mina katter, då kommer jag aldrig va ensam mer. För jag har ju inte varit ensam egentligen, jag har ju 4 djur här som är hur goasom helst. Jag och Basse va ute lite förut. Imorrn tänkte jag att vi skulle gå en längre sväng. Mimmi jobbar ju imorrn med...

Jag blir galen på folk som inte kan höra av sig. Det är väl inte meningen att jag ska behöva dra saker ur folk. Vill man inte ses eller höras, kan man säga det rätt ut istället för att jag ska behöva bli galen! Jag är inte så lite irriterad nu...Å andra sidan vill jag ju inget hellre än att träffas och höras. Men d kan inte alltid va upp till mig hela tiden. Jag orkar inte det.. Jag hatar mina känslor ibland....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0