SOMMARLOV

Det blir inte så mycket bloggande nu när det är så fint väder ute. I måndags besiktigades min bil, Gösta. Det gick väl sådär om man säger så. Det verkar inte gå att laga honom :( Så nu måste vi ha en bil, hoppas det går att fixa...
Dagen igår, va inte min bästa kan jag säga. Hade omdugga som iofs gick väldigt bra men fick tillbaka duggan jag gjorde i torsdags och den va underkänd. Jävligt irriterande.... Så då blev jag sur!
Idag har vi haft redovisning som gick bra tycker jag allt. Så nu är skolan slut för denna terminen. Lämnade in Ten 2 igår oxå så nu är allt borta. Omduggan gör jag i augusti då jag har saker med jobbet nästa tordsdag då d är omdugga, så den kan inte jag gå på.
På tal om jobbet, har varit på lyftteknik idag. Det gick bra, mycketv repition tycker jag allt. Har ju fått schemat oxå, vet inte om jag skrivit det men ska jobba 9 veckor. Det känns väl bra, men det som är irriterande är att mina brudar jobbar lika mycket och vi är inte lediga en enda dag alla 3 på 9 veckor. Är inte det jävligt irriterande? Förhoppningsvis är d väl nån kväll vi kan umgås alla 3 men det känns lite typiskt. Här vill vi ha en bra sommar, då vi jobbar och umgås och hur bra gick d liksom... På midsommar ska jag va hundvakt i alla fall... Beroende på hur det går med bil givetvis...

Nej nu är d dags att röra sig mot stationen snart. Ska ju åka ner till Fia som tar studenten imorrn :) Sen åker hon med mig upp på fredag och hem på lördag till sin bal på söndag. Mycket resande blir det ha ha. Men så jävla kul som vi ska ha så är det värt det :)

Ses på lördag, I guess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0