Barnvakt

Så va det ny vecka. Idag ähnder nog inte så mycket. Jag är barnvakt åt Kathrin nu när hennes mamma är på jobbintervju :) Vi skulle ju gå hem till dom sen men jag vet faktiskt inte om jag vill göra det. Det har snöat så det ligger snö på marken och gör det fortfarande så jag är inte så sugen på att gå ut och gå i det.

Igår gjorde jag inte så mycket mer än va hemma hos brorsan och sen åkte jag till Larv och kollade på fotboll. Damena spelade träningsmatch och vann med 5-0, vilket va bra :) Alltid kul att komma ut och träffa folk. Kul att träffa Anna igen :) Man får alltid reda på intressanta saker här. Det händer tydligen en del i den här byn ändå ha ha.
Nu ska jag spela UNO med Kathrin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0