Hemma och lipande hockeyspelare

Så va jag hemma i Eskilstuna igen. Känns mycket skönt tycker jag. Man får göra lite som man vill och allt sånt där. Dags att ta tag i plugget tror jag allt. Kim kommer nog hit imorrn tror jag. Det var sagt så i alla fall. Jag ska ju prata sommarjobb imorrn oxå. Ska bara ta fram en karta så jag hittar dit. Jag är inte så bra på just de delarna av Eskilstuna som jag ska till. Idag har jag mest åkt tåg... Händer inte så mycket mer heller...

Hockeyn igår då. Ja jag är väl tvungen att nämna nåt om den. Ja jag kan inte säga att jag tyckte det va rättvist. Visst jag är partisk för jag håller på Frölunda men det va inte rättvist. Och jag förstår inte varför Frärjestad spelarna får göra så mycket mer än Frölunda spelarna. Gjorde Frölunda spelarna en sak åkte dom ut, gjorde Färjestad spelarna likadant fick dom allt stanna på isen. Domaren va fan inte objektiv det kan jag säga. Jag säger inte att Frölunda spelarna är några änglar, långt ifrån men Färjestad spelarna lipade ju fan för allt. Tål man inget ska man inte spela hockey! Ägna er åt nåt annat om ni inte kan ta några tacklingar!
Men imorrn är det dags igen och då vinner bästa laget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0