Hockey

Så har ännu en dag gått. Sitter just nu och lyssnar på hockeyn på webben. Det står 0-0 än så länge. Känns som om vi skulle vinna idag så har vi ett riktigt bra läge. Skulle sitta så jävla fint om vi vann i den där jävla arenan. Och ingen skulle bli gladare än jag :)

Det är en jävla massa snö här. Jag gillar inte snö i vanliga fall men just nu kom det direkt olägligt då jag bara har ett par skor med mig vilket givetvis är ett par gympaskor som dessutom läcker in. Jävligt dumt!

FANS JÄVLA SKIT!!!!!! 19.59 1 perioden 1-0 till Färjestad. HELVETE!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sådär ja, då var det jämt igen...återstår att se hur det går imorrn bara. Och då går ju matchen på 9an oxå!! Weee!

Har en bild du måste se, påminn mig och det på msn nån dag..=)

2008-03-17 @ 23:13:46
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0