Lite bättre

Jag funderade ju hela dagen hur jag skulle göra på kvällen igår. Tror jag gjorde rätt som åkte med till Linköping. Hade väl inte jättekul men det va nog i alla fall bättre än att sitta hemma. Men allt är inte som förr.. Nu är ju inte jag på jättebra humör just nu men det känns konstigt. Men jag orkar inte bry mig typ..
Idag ska jag nog bara ta det jättelugnt. kolla lite Tv och sådär. Försöka se Melodifestivalen från igår som jag inte sett. Kanske plugga lite matte, har ju faktikst dugga på tisdag. Men jag är inte så jättesugen på att plugga. Känns lite som, klarar jag den så gör jag... Men får väl ta tag i det tror jag allt...
Det ordnar väl sig...

Kommentarer
Postat av: Kimoo

Fin sidan har blivit, den är mera du!

Förresten, har vi inte duggan på tisdag eller har den blivit ändrad?

2008-03-02 @ 14:58:03
URL: http://atjo.blogg.se/
Postat av: Kimoo

Tänkte väl ;)

Jag tänkte skriva lite på våran inlämningsuppgift, skickar den på WebCT senare då min MSN är helt knasig. Ska se vad jag kan bidra med då jag verkligen har läst artiklarna :P

2008-03-02 @ 17:37:21
URL: http://atjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0