Fest

Emelie förgyller alltid min dag. Skrattade gott åt hennes kommentar i föregående inlägg. Ja sånt händer ingen annanstan än på landet.

Idag mår jag sådär, jag är bakis. Det är inte så farligt iofs. Men jag hade skitkul igår. Jag va hos Mimmi och Tess och solade på deras balkong igår med och sen när jag kom hem och fått lite mat i mig så frågade Elin om jag ville följa med henne på inflyttningsfest hos en kompis till henne och det bangade jag ju såklart inte. Så vi va där en stund, pratade och drack. Sen drog sig de flesta in till stan men jag, Elin & Erica tyckte det va för tidigt så vi gick hem till Erica, tjôtade, drack och sjöng sing star. Skit kul verkligen :) Sen gick vi till Time Out men där blev vi inte kvar så länge. Men jag hade verkligen en skit kul kväll :)
Och näst fredag blir det 20-års fest, lilla Elin blir stor :)

Idag händer inte så mycket, kanske ska gå ut och sätta mig en stund i solen, det är ju fantastiskt väder ute även idag. Undra hur länge det här håller i sig. Igår när jag satt på Mimmi och Tess balkong kändes det som det va en het sommardag i juli. Hoppas sommaren inte blir som förra sommaren bara. Då blir jag sur!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha all for you darling, all for you!! =D du skulle nog skratta gått åt mig nu med tror jag bestämt... =)

2008-05-11 @ 02:25:17
URL: http://eemeliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0