Inte på topp men på väg

Nu mår jag lite bättre. Tror jag har koll på matten, eller hoppas jag har det i alla fall. Litteratur seminariumet imorrn ska nog gå bra hoppas jag. Vet på ett ungefär vad jag ska säga i alla fall. Mitt huvud är fullt av så mycket just nu, så hälften hade varit nog säger jag.
Fick ett preliminärt schema inför i sommar oxå. Det blir mycket pengar det he he. Inte mycket ledigt men det gör inte så mkt. Jobbar inte så många kvällar och helger och d är alltid skönt att slippa det.

Idag hade jag sista mattelektionen innan duggan. Lika segt som vanligt... Sen gick jag hem till Mimmi och Tess. Så skönt att ha dem nära, utan dem hade det blivit jobbigt... Så va vi på Tuna park och jag handlade lite saker jag behövde ha. Så nu blir d att hålla i pengarna så gott som det går. Hoppas det går bra. Behöver dom resten av månaden...

Har bokat biljetter till dansadax 15 november idag. Biljetterna höll ju på att ta slut, va tvungen att göra en insats. För dit vill jag kan jag lova. Resten löser sig känner jag... Jag och Emelie och förhoppningsvis brudarna oxå :) Länge kvar men nåt att se fram mot i höstmörket!

Ska nog slänga mig i soffan nu...

Kommentarer
Postat av: sandra

hallå hallå nepp jag har inte läst läckberg men jag har sett serierna men det kanske inte är samma sak eller???.. Isprinsessa å nån annan kommer ej i håg va den hette... Men pappa har böckerna så jag kanske skall låna dom nu till lite sol lektyr..



Hur mår livet annars då.. Här i vedum e allt som vanligt å i det röda huset är det kattastrof( du vet vilka..



Kramizzzz

2008-05-28 @ 19:46:42
Postat av: sandra

japp gör det när jag kommer hem i kvällis å party tär över.. Kramizzzz

2008-05-29 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0