Roadtripp

Jag är inte så värst trött idag, inte som jag borde vara känner jag. Igår va det roadtripp av det stora slaget. Klockan 8 begav jag mig från Årby. Hämtade den oerhört snygga hyrbilen ha ha. Sen styrde vi, dvs jag, Tess, Mimmi & Emma kosan mot Göteborg. Först ett stopp på Jula i Skara, som inte gav så mycket alls. Nästa stopp blev hemma hos min underbara mamma som bjöd oss på mat. Jag va inne en sväng hos grannen oxå och hälsade på. Sen åt vi och så åkte vi vidare mot Mölndal. Där va vi väl runt kvarti 4. Fick kaffe, det va välbehövligt kände jag :) Sen inventerade vi våra grejer och plockade upp dom. Alla va väldigt trevliga på det stället. Sen va det ju FUB spelning oxå och dom är ju underbara dom. Jensa kom dit. Har inte träffat Jensa sen slutet av 2006 tror jag. Han jobbar ju inte med dom längre, han har skaffat sig ett liv som han uttryckte det. Lagers döttrar va där oxå, sååå söta :)  Hade en underbar kväll. Skitkul helt enkelt. Det bästa va ju när jag fick ragg. Mimmi skrattade så hon grät. Jag fick ont i magen... Tänker inte ta upp här vad han sa men det va riktigt kul kan jag lova ha ha. Spelningen va ju bra oxå, det är en väldigt tacksam publik att spela för. Vi sålde en hel del oxå :) Vi va ju såklart kvar efteråt. Och mina vänner kunde ju inte hålla tyst om mitt ragg när Björn kom och satte sig och pratade med oss. Och han bröt oxå ihop och sprang iväg och berättade det för dom andra så klart... Sen sa vi hej då och åkte hemåt. Va hemma klockan 4 så det blev inte så sent ändå.. Dom slutade ju spela relativt tidigt så..
Men det va verkligen skitkul. Idag händer nog inte så mkt tror jag...

Du påverkar inte mig som förut, och vet du hur skönt det är??

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha är det Albert från Ulricehamn du träffat på? =D (Visst hette han väl så?)

2008-05-03 @ 12:53:29
URL: http://eemeliie.blogg.se
Postat av: CrimsonAnna

Du är fri, Jennika. Fri:)

2008-05-04 @ 00:54:46
URL: http://www.metalanna.blogspot.com
Postat av: Jonna

Hur kunde ni stanna i skara frivilligt! Det är något ont med den staden :) Haha! De är så konstiga där! Haha

2008-05-07 @ 09:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0