Skärpning

Jag började tittat på ten 2, jag fick lite panik för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva men som Tess sa igår: Jaha du ska ordbajsa i 3000 ord. Så det är väl så det får bli antar jag. För inte kommer det bli nåt vettigt skrivit i alla fall. Jag har ju fått godkänt på alla andra hemtentor som jag skrivit massa rapaklja på så det kanske går bra den här gången med. Men jag är för trött för att få ihop nåt vettigt nu känner jag. Jag tog ju såklart inte tag i nåt av det jag borde gjort idag heller. Är någon förvånad? Inte jag själv i alla fall ;) Jag känner mig själv vid det här laget. Får se om jag och Kim pluggar nåt imorrn. Tänker på dig gumman ska du veta!
Men jag ska försöka gå upp hyffsatt tidigt och sätta igång med något slags plugg i alla fall. Det är ju inte många dagar kvar i skolan nu... Bäst att sätta fart.

Idag tog jag det väldigt lugnt, vilket jag gör mest nu. Bäst jag skärper till mig nu!

Kommentarer
Postat av: Svullo?

Är glad som fått chansen att lära känna dig. Du är verkligen en underbar prick, men du visste du redan ;) Förlåt att det blev som det blev idag,men vi fixar detta iaf! U go girl! =D Kram o pussen!

2008-05-19 @ 13:34:32
URL: http://atjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0