Skolan

Idag är jag lite segt, förståligt kanske eftersom jag faktiskt va uppe och tittade på hela hockeymatchen. Sverige vann med 9-0 och matchen va väl kanske ingen höjdare i sig även om det va kul med mycket mål såklart. Men jag va inte trött imorse när jag gick upp men när jag kom hem från skolan runt 12 så sov jag några timmar så frågan är väl om jag kan sova i natt i stället ha ha.
Skolan idag va faktiskt intressant. Även om läraren är lite jobbig att lyssna på så vet hon vad hon snackade om. Och det här med trianglar och vinklar förstår jag faktiskt :) Jag känner mig faktiskt ganska motiverad för skolan igen, tror jag behövde breaket förra veckan, att inte göra nåt alls som hade med skolan att göra. Så jag kan ta tag i det igen den här veckan.

Har funderat på en sak som har med högskolan att göra. Ända sen jag började 2005 så har jag ju träffat på ganska många olika människor. Med några få (underbara) undantag så dras jag mest till de som är över 30. Vet inte varför det har blivit så, men jag har alltid tyckt om att umgås med personer som är äldre än mig, ända sen jag va liten. Vet inte om det ger mig mer eller nåt. Men det är en sak jag reflekterat över bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0