Suck och stön

Så va skolveckan igång. Hur jag ska klara av duggan på den här delen av kursen är en gåta. Läraren är fullständigt obegriplig. Och det värsta är att hon inte fattar det själv. Jag har absolut inget emot invandrare och jag förstår att språket många gånger kan va en svårighet men om man jobbar som lärare på högskolan måste man inte i alla fall kunna formulera frågorna på skrivningarna korrekt? Jag tycker det i alla fall. Men förhoppningsvis fattar jag nog lite i alla fall. Ska sitta kvar med Kim och plugga imorrn i alla fall..
Fick reda på duggan från förre delen av kursen idag i alla fall. Jag hade U, 4 poäng ifrån G. SURT! Men bara att göra om. Omduggan, here we come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0