Utmaning

Hittade den här utmaning hos Sandra.

Lovar du att vara ärlig? Så ärligt jag kan ja.

Vad heter du heter: Jennika

Smeknamn: Icka

Låt just nu: Jag är väldigt förtjust i Brolles nya låt "Det är hon" och även i EMD:s låt "Jenny let me love you"

Om du röker: Nej, bara på fest och knappt det längre

Beroende av: Musik och mina vänner

Vad tror folk om dig: Du jag vill inte veta vad folk tror om mig...

Stämmer det: Som sagt vill inte veta

Vad får du oftast dina komplimanger från: Mina bästa vänner

Brukar du skratta för dig själv: Ja väldigt ofta ha ha

Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: "Vad va det för bok?"

Vilken är din favoritmålning: Ingen speciell

Vart bor du: I min lägenhet i Eskilstuna

Trivs du där: Har aldrig trivts så bra nånstans som här

Vad har du för mobil operatör: Tre och (telenor)

Är du allergisk mot något: Citrusfrukter, skaldjur, jordnötter, pollen, morötter och har säkert glömt nåt...

Har du haft sex idag: Nepp..

Nästa mål i ditt liv: Att gå ner i vikt och bli klar med skolan och få en stabil ekonomi

Hur svarar du i mobil: Oftast "Ja hallå"


Vem ringde du senast idag: Jag har inte ringt nån idag

Vad sa den du prata senast med i telefon: Ja det va väl pappa igår.. Vi prata fotboll

Antal sömntimmar inatt: Alldeles för lite, typ 4...

Sov du ensam: Japp som alltid

Tycker du om din pappa: Ja det klart jag gör :) Jag älskar min pappa

Brukar du komma i tid: Oftast ja

När mår du bra: När jag får vara med dom jag tycker mest om. Dvs. mina vänner och min familj/släkt.

När blev du fotad senast: Minns inte

Vanligaste färger på dina kläder: Svart och jeans blå

Vad tycker du om fötter: Bebisfötter är söta

Är du smart: Jag har mina ljusa stunder ha ha

Vem/Vilka saknar du just nu: Min familj

Favorit dryck på morgonen: Kaffe

Är du blyg: Det skulle jag nog inte vilja kalla mig nej

Sysslar du med någon sport: Nej, men har gjort. Fotboll.

Vill du hellre ha mail än brev: Nej det är charmigt med brev

Tror du på kärleken i första ögonkastet: Ja det gör jag

Har du spytt offentligt: Ja det har jag gjort

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min mamma, pappa och mina vänner

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag :)

Om inte, vad vill du ändra på: Det finns väl alltid saker man inte är nöjd med men inget såhär på rakarm.

Tycker du denna utmaning är meningslös? Nej det är lite kul....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0