Hemma dag

Idag är jag hemma och skriver på mitt examensarbete, det går väl sådär om jag ska va ärlig. Vaknade med en panik känsla i kroppen att det snart ska va klart. Jag vet att jag är en god bit på väg men jag är ju så seg på att komma i gång ordentligt. Visst det är inte mycket kvar att skriva egentligen om jag bara skriver det. Men i veckan är det massa annat, men jag vet att jag klarar det egentligen. Men när jag nästan fick panik så gick jag ut på en ganska lång och stärkande promenad. Tyvärr började det snöa rätt kraftigt på väg hem så jag såg ut som en snögubbe när jag kom in igen. Men det va riktigt skönt ute annars. Skulle nog behöva en sån promenad om dagen. Tänker så bra när jag är ute och rör på mig.

Imorrn är det skola igen. Ska sitta kvar med gruppen efteråt är det tänkt. Sen ska jag gå på stan med Kim. Tror inte vi sitter så länge i gruppen så.

Nu ska jag kika lite på Tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0