Inte bra

Det är sådär med mig idag. Frisk nog att va uppe och greja en stund men inte frisk nog att åka till Hallsberg om jag nu ska klara av veckan som kommer och göteborg nästa helg, vilket jag inte för allt i världen vill missa. Har skaffat kattvakt oxå, ja jag är seg ha ha. Men nu är det ordnat.
Så idag ska jag inte göra så mkt alls.. Ska bli väldigt skönt faktiskt. Mår inte bra psykiskt heller, d hänger nog ihop. Men det börjar kännas bättre, men jag vill bara kura ihop mig i soffan. Skulle behöva köpa mjölk men det får nog faktiskt vänta tills imorrn. Idag vill jag inte göra nåt.. Sen är det jäkligt kallt här oxå.. Kan bero på att jag inte mår riktigt bra men jag vet inte.. Jag brukar va isakall om fötterna men ändå..

Nej nu ska jag kura ihop mig i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0