Positivt :)

Idag har jag träffat min handledare för examensarbetet och det känns väldigt bra just nu. Har skrivit lite nu sen jag kom hem. Rättat till saker som vi pratade om och sådär. Jag tror faktiskt jag kommer bli klar i tid. Jag vet att alla har sagt det till mig hela tiden men jag är så fruktansvärt självkritisk och tror aldrig att jag ska klara någonting. Men som min mamma sa: Du brukar klara allt, du fixar det här med :) Utan min familj och mina vänner skulle jag inte må hälften så bra som jag mår just nu. Jag har dom bästa vännerna man kan ha runt omkring sig, så är det bara.
Så idag ska jag ägna mig åt att skriva, för jag har inte så mycket tid till det dagarna som är kvar av veckan.. Men nu känns allt sådär positivt :)

Kommentarer
Postat av: Kim!

Du är grymt undeRbar raring, men det visste du redan ;) KÖR HÅRT!!!

2008-11-12 @ 16:24:22
URL: http://atjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0