Skaffa mig en pall??

Idag har jag fått lite gjort med mitt examensarbete i alla fall :) Det känns bra och nån gång blir det nog klart hoppas jag :) Känns som det ska gå i alla fall.. Vilket känns bra, jag tänker inte ha ångest över det i alla fall.. Det ordnar sig, jag vet det :)
Imorrn ska jag till gamla lägenheten och börja städa lite tror jag... Det måste ju göras oxå.. Känns som allt är bra nu :)

Igår va jag, Mimmi & Tess på stan. Jag köpte 3 fönsterlampor. 2 hängande till vardagsrumsfönstret och en stående till sovrummet. Jätte snygga :) Sen köpte jag omtag till gardinerna så Mimmi fixade iordning gardinerna ordentligt som hon va här och hängde upp i söndags. Så nu ser det riktigt mysigt ut här :) Det ska borras lite, men det ska Tess fixa senare. Vägg spegeln ska upp oxå, men det blir oxå senare :)


Sen var jag lite smått upprörd över min fastighetsvärd igår oxå. Jag kände mig lite diskriminerad igår. Mitt badrumsskåp sitter högt så jag ser typ ingenting i den spegeln och då frågade jag om dom kunde sänka det eftersom ett annat hyresbolag gjorde det utan protester åt Mimmis mamma, men här verkade det tydligen va världigt krångligt och då sa fastighetsvärden: Du får väl köpa dig en pall!
Det är väl inte mitt fel att jag är kort??!! Och den kan inte sitta i standard höjd då jag såg utmärkt i min förra badrumsspegel och ser jätte bra i Mimmi och Tess. Nej så d där störde mig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0