Vem lever i dom gulsvarta molnen?

På söndag avgörs allsvenskan i fotboll. Finns det verkligen någon som tror att Kalmar inte kommer klara det? I så fall behöver den personen vakna ur sina drömmar. Jag är total Elfsborgs fantast. Mitt hjärta är gulsvart, så är det bara. Men jag är inte blåögd för det. Dom hade kunnat klara det om dom inte försvaret hade läckt som ett såll mot IFK Göteborg. Men som det är nu så är det omöjligt. För det första tar inte Kalmar stryk mot Halmstad, vilket måste ske om Elsborg ska fixa det. Sen ska Elfsborg ta igen 8 mål. Det är föga troligt. Dom möter Gefle för fan. Elfsborg har skitsvårt mot det där laget. Dom kan inte slå dom och absolut inte i Gävle. Och absolut inte sen Hasse Berggren började spela där, den där mannen borde stannat i Elfsborg ha ha. Nej så vad jag egentligen ville säga va:

Grattis Kalmar FF till Sm-guldet 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0