Allt är bra

Nu har ja faktiskt kommit igång med examensarbetet på riktigt tror jag. Håller på med litteratur genomgången nu. Tror det kan bli bra faktiskt. Det blir det som det blir helt klart. Jag är ute efter ett godkänt så jag blir klar lärare nån gång. Behöver ha ett jobb oxå, men jag tror allt löser sig. Försöker leva efter det. Igår mådde jag inte så bra, kändes som allt går åt helvete, men tror det mesta ordnar sig faktiskt. Snart är det flytt och den ska nog ordna sig den med antar jag. Det mesta fixar sig om man har den inställningen. Och jag försöker verkligen.

Ikväll ska jag till Mimmi & Tess och kolla hockey. Hoppas det fortsätter gå bra känner jag :)

Har bokat biljetter så jag kan åka till mina föräldrar när min syster ska ha kalas. Min syster ringde mig igår, det va ju inte igår jag pratade med henne så det va trevligt. Vi kom överens om att vill man ha reda på nåt av mina föräldrar så måste man veta d själv först ha ha. Det är så sant så. Dom är värdelösa på att berätta nåt. Min syster är ju rolig oxå. Hon frågade om jag träffat nån kille. När jag sa nej fårgade hon varför då. Ja hur ska jag veta det då ha ha. Så den 18/10 får jag träffa alla igen, det ska bli kul. Min klippa Kim ställde upp som kattvakt igen. Är ju inte borta så länge men är skönt att veta att dom inte är själva ändå.

Nej nu är det nog dags för mat snart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0