Hemma igen

Så va jag tillbaka i Etuna efter en visit i Vedum. Trevligt att träffa alla, men jag kan absolut inte tänka mig att bo där igen. Så är det bara! På lördagen va vi på kalas hos min syster. Kul att träffa mina syskonbarn igen, det sker ju inte alltför ofta direkt. Så det va trevligt. Sen fick jag såklart köra hem, men det hade jag inget emot eftersom jag inte kör bil så ofta. Efter det blev det pizza i Vedum. Sen körde jag Jesper och två kompisar till honom till Vara. Då passade jag på att titta in till Emma en stund. Alltid lika trevligt att träffa henne :) Sen åkte jag hem och sov, va så jäkla trött..

Igår gjorde jag inte så mycket mer än umgicks med storebror och hans familj. Mest med Kathrin såklart. Vi åt middag hemma hos mamma och pappa allihop. Sen gick mitt tåg hem.

Tack än en gång Kim för att du tog hand om katterna :) Mina små vildingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0