Katrineholm by night

Hade en skit kul kväll igår :) Förutom att min höft har bestämt sig för att ge upp. Jag kan gå men ont gör det... Men vi kom till Katrineholm runt 20. Gick in och satt och tjôtade bort lite tid. Sen började grabbarna spela. Peter va ju rolig sen när han frågade hur det va... Ja dom va roliga hela bunten igår. Särskilt efter så klart. Björn lovade saker som jag hoppas han håller ha ha. När han lovat det han lovade och sen kommer tillbaka och Mimmi frågar om han vet vad han hade lovat och säger att han inte minns nånting och Mimmi säger att hon har vittnen och han tittar på mig och säger: Du minns inget eller hur? Ha ha ja det va kul. Lager har ju sånna bekymmer oxå ha ha. För att inte tala om Håkan, den mannen är ju inte klok nånstans. Wictor kan man ju inte annat än asgarva åt. Tess talade om att vi skulle till McDonalds för dom har öppet till 3. Wictor: I KATRINEHOLM? Tess: Ja Wictor: McDonalds i Katrineholm??? Sen va han tvungen att berätta det för Lager oxå. Wictor tyckte det va underligt för inte ens McDonalds i Partille har öppet så länge ha ha. Ja det va en riktigt kul kväll i alla fall. Dom grabbarna är helt underbara :)

Idag ska jag ta mig till Maxi och handla kattsand för den är totalt slut. Det blir att ta bussen för min höft vill inte gå nån längre promenad. Sen ska jag till Mimmi och kolla hockey. Tess ska ju till sitt andra hem, Katrineholm ha ha. Hon gör sin praktik där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0