Mat

Nu håller jag på och tvättar eftersom jag va tvungen att gå upp och äta innan sju eftersom jag inte får äta innan 13 nu. Ska ju göra mitt ultraljud idag för att förhoppningsvis få reda på varför jag mår illa hela tiden. Men det värsta nu är varför man tänker på mat hela tiden när man vet att man inte får äta. Annars kan det ju gå timmar men nu tänker jag på mat hela tiden ha ha. Så nu ska jag ha rena kläder innan kryssningen är meningen. Skulle tvättat på lördag men risken att jag inte är vaken då så det va lika bra att börja nu.

Imorrn ska jag sitta i skolan och skriva på mitt arbete hade jag tänkt. Ska skriva lite idag med men får se vad det blir... Min hjärna är inte helt med idag... Men lite får jag nog ihop..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0