Ny vecka

Så var det en ny vecka igen. Har haft en hemsk natt. Trodde mitt huvud skulle sprängas, men som tur är så hittade jag en huvudvärkstablett och kunde senare somna om. Men det var ingen trevlig upplevelse kan jag lova. Huvudvärken är inte helt borta än men det är i alla fall mycket bättre som tur är.

Har haft en skön helg. I lördags va jag hos Mimmi & Tess på kvällen. Kollade hockey. Och det gick ju bra för båda lagen som vi håller på (Jag & mimmi på frölunda, Tess på brynäs). Sen gick jag hem så jag kunde se på Sverige-Portugal. Det va ju en hyfsad match.
Igår gjorde jag inte så mykcet mer än va hos Mimmi & Tess igen och skrev lite på en uppgidt som ska in imorrn.

Idag ska jag på stan, skriva skolarbete och sen till Mimmi & Tess för att titta på Frölunda-Brynäs :) Det kan bli kul det ;)

Kommentarer
Postat av: helena

låter som en skön helg.. slappat å gjort va man känt för.. =)

kram

2008-10-13 @ 15:46:37
URL: http://sandoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0