Sista veckan

Så var det ny vecka igen. Sista veckan som jag bor i Årby, det känns lite konstigt den här lägenheten har ändå varit mitt hem i över ett år. Men det kommer bli bra i den nya lägenheten med. På fredag får jag hämta nycklarna :) Ska bli så skönt när flytten blir av :)
Annars den här veckan ska jag fokusera på att skriva på mitt examensarbete och packa det sista inför flytten. Det ska nog gå bra både och tror jag :)

Helgen har jag tillbringat i Nyfors hos Mimmi & Tess. Alltid lika trevligt även om gårdagen va lite sådär. Men det beror ju på vissa saker som hänt. Men jag hoppas verkligen att allt blir bra igen.. Livet är så fruktansvärt orättvist ibland :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0