Fredag

Igår gjorde jag inte så mycket mer än att jag va i skolan. Det är inte direkt givande där.. Men det va sista gången typ.. Nästa vecka är det ju dags för VFU i 4 veckor framåt :) Det ska bli skoj det, mycket att göra eftersom jag måste skriva på examensarbtet oxå men det ska nog gå bra. På tal om examensarbetet så går det väl så där men jag lånade böcker till det igår i alla fall så jag ska väl få ner något på litteratur delen om jag bara sätter mig med det.

Idag händer inte så mycket mer än att det blir roadtrip till Jönköping. Ska bli skoj det, längesen det va roadtripp :) Så får väl se när vi är hemma igen, Jönköping är ju inte direkt nästgårds. Men jag ska jobba kl. 16.00 imorrn så ha ha. Men vi är hemma mycket tidigare än det hoppas jag verkligen..
Men skönt med helg igen, även om jag inte känner så mycket skillna måste jag säga, men det blri skillnad nu när det blir VFU..

Kommentarer
Postat av: Kim!

Bara att köra på ;)

2008-09-12 @ 17:39:08
URL: http://atjo.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Som Marty Scars hade sagt: Plattan i mattan!

2008-09-12 @ 22:24:22
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0