Mycket att göra

Har inte orkat skriva på ett tag. Har inte haft lust helt enkelt, det är mycket att göra just nu oxå. Har examensarbetet att tänka på även om det inte hänt så mycket där än. Men det går framåt känns det som. Sen har jag praktik just nu och är oftast så trött när jag kommer hem att jag inte orkar sätta mig vid datan. Finns roligare saker att göra oxå, som att brodera på min tavla som jag håller på med. Det går riktigt bra faktiskt. Inte alltför mycket kvar. Ska ta tag lite i skolarbetet och sen ska jag brodera lite mer, när jag har diskat för allt sånt måste ju göras oxå...

Igår besiktigades min lägenhet, hon anmärkte inte på särskilt mycket så det va ju bra det :) Är ju inte alltför länge kvar tills jag flyttar :) Ska bli skönt det. Måste packa klart allt bara.. Får ta och sätta fart snart. Som sagt är det mycket i mitt liv just nu. Det är skönt det med. Nästa torsdag ska jag göra undersökning av min mage oxå. Ska bli skönt att dom undersöker det nu så att jag kan få reda på vad det är och att jag förhoppningsvis slipper må illa sen.

Diska va det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0