Ögonen

Idag har jag fått tid på vårdecentralen för mina ögon. Ska dit om en stund. Har gjort min andra intervju idag oxå. Första gick bra igår och den andra gick oxå bra. Tror jag ska kunna få ihop något vettigt faktiskt. Känns rätt bra nu :) Det jobbigaste va att renskriva intervjuerna, det tog en hel evighet men det är skönt att kunna spela in så man slipper sitta och anteckna faktiskt.
Igår va jag hos Mimmi & Tess hela kvällen. Bröjade på mitt nya broderi. Får se när jag hinner sy nåt mer på det.
Idag ska vi åka och handla sen.. Behöver fylla på kylskåpet lite känns det som ;)
Kollade givetvis på hockey igår. Mitt och Mimmis lag vann för första gången för säsongen :)

Nej nu ska jag snart ge mig iväg..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nytt broderi? Du ligger i. =) Mitt har legat sen i somras nu, har inte tagit mig tid. Synd för det är avkopplande tycker jag. =)

2008-09-30 @ 13:21:28
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0