Pluggdag? Näe

Idag skulle bli en pluggdag.. Det blev så klart inte så ha ha. Först va ja med Mimmi när hon tatuerade sig. Bokade tid till mig själv oxå senare i höst :) Sen gick jag hem men då bestämde Mimmi & Tess för att odm skulle till Västerås så jag följde med. Så vi va på Ikea och på Nisses. Hittade lampor och lite små saker. Ska köpa lite annat till nya lägenheten sen men det gör jag sen...
Sen när jag kom hem så pluggade jag faktiskt lite och sen har jag packat lite oxå.. Lika bra att göra det nu så är det gjort sen...
Imorrn är det skola hela dan, va ju inte där förra veckan så va ett tag sen jag va där nu. Men det blir nog bra...

Ska titta på fotboll ikväll och bara ta det lugnt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0