Sjukling

Jag är ur balans just nu. Kan bero på att min hals är igen svullen och att jag har lite feber. Men det va en trevlig dag igår trots att jag säkert inte va nåt jätte kul sällskap. Men har alltid kul med Mimmi, Tess & Kim. Vi va på Tuna Park en sväng efter att i hade ätit. Det var där jag började må riktigt dåligt. Sen blev jag hem skjutsad och gick och la mig och vilade, det behövde jag verkligen. Tog beslutet att stanna hemma idag då jag vill se till att bli helt frisk.

Va ju med Tess och tatuerade sig igår morse oxå, den blev verkligen skit snygg :) Jag ska boka tid för min nästa tatuering snart oxå...

Nu ska jag vila, idag ska jag bara ta det lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0