Skolmåndag

Så va det måndag igen. Va i skolan till 12. Lyssnade typ inte alls på föreläsaren, om det är nåt jag undrar med examensarbetet så kan man ta det med sin handledare. Jag fick skriva själv förresten men jag hittade en tjej som inte hade nån, så hon skulle höra av sig till mig. Men jag börjar lite smått ändå för jag vill verkligen komma igång nu. Känns osm jag har tusen projekt den här hösten så det är bäst att börja skriva. Är ledig imorrn i alla fall. Skönt det. Ska till min VFU-plats då :)

Har klippt mig idag oxå :) Blev jätte nöjd. Ser ut som sist jag klippte mig ungefär. Så det blev bra helt klart. Nej dag att ta tag lite i skolarbetet tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0