Tjöt..

Nu känns det som jag är tillbaka i mitt gamla vanliga jag igen. Tror det va PMS som spökade i helgen. Det borde verkligen gå att göra nåt åt den, jag har ingen lust att bli total deppad en gång i månaden. Det är jätte jobbigt. Men ska ta tag i det där. Nånting som hjälper borde ju finnas.

Igår va jag hos Mimmi och så träffade jag min handledare för examensarbetet för första gången. Hon verkade bra. Nu ska jag bara sätta igång på riktigt med arbetet. Låna böcker och sådär, men när jag väl kommer igång så kommer det gå bra det vet jag.

Idag ska jag till vårdcentralen, Tess ska följa med mig som stöd. Det känns skönt. Får hoppas dom snart kommer på varför jag mår illa hela tiden... För det har blivit värre det senaste oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0