Sårad

Det sårade mig nåt enormt. Förstår att du bara ville ha stöd, att du va ledsen och att jag sårat dig men det funkar inte när det handlar om mig. Han hatar mig, jag vet varför men med hänsyn till dig tänker jag inte skriva det här. Det här är skitjobbigt, för du är verkligen en av mina bästa vänner och det sista jag tänker göra är att förlora dig på grund av en kille. Det är inte värt det! Verkligen inte! Jag vet att jag inte borde ta åt mig, det är inte värt det. Men jag tar åt mig av sånt här. Jag vill va en bra vän och får jag då höra motsatsen blir jag jätteledsen, även om jag vet varför.
Det gör ont, för du betyder så sjukt mycket för mig!!!

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

kramar om

2008-09-10 @ 10:01:49
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0