Skön söndag

Jag är antagligen galen på riktigt. Det är söndag och klockan är bara lite över 12 och jag har frivilligt gått upp och diskat och plockat upp här i lägenheten. Har dammsugit oxå efter att orken hade trytit lite men det var lika bra att göra det för annars skjuter jag bara upp det ännu längre. Det är jag expert på, är det något jag ka så är det att skjuta upp saker ha ha. Men jag ska föröska bättra mig på det, så här min sista termin på högskolan. Så dags nu liksom.
Idag känns allt bättre i alla fall, jag ska föröska att inte ta åt mig av allt. Jag vet att hon ändå inte menar så. Och om hon ändå skulle göra det så kan hon säga det rakt ut i såfall. Men det är bara mina hjärnspöken som tror att hon menar så. Det blir nog bra, min hals är bättre oxå förresten.

Annars idag händer nog inte så mycket. Ska ta det lugnt bara.. Hade varit skönt med en promenad om det inte hade varit sånt skit väder ute bara...

Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Kämpa på vännen:)

2008-09-08 @ 08:01:13
URL: http://www.metalanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0