1000 inlägget

Nu när jag loggade in här fick jag se en skojig kommentar.. Fick tips på ett röstklipp med Björn och Wictor från Barbados. Det va faktiskt ganska skoj. Här kan ni kolla in det om ni vill ;) Och ja, Wictor är så där ;) Hel sköna snubbar båda två.. Jag har verkligen inte glömt Barbados även om det numer är mest Scotts som gäller som alla redan vet vid det här laget ;) Det här klippet gjorde faktiskt min dag lite roligare för om veckan inte startade strålande igår så fortsatte den verkligen inte så heller.. Min dator, som precis kommit tillbaka från lagning är död.. Jag får verkligen inte igång den, jag kan bli tokig för mindre. Jag vet inte va som hände, jag startade den, Belinda råkade kliva på startknappen och efter det är den bara död. Jag menar katterna har gått på datorn förut.. Så det blir en tripp till onoff strax.. Har den gamla datorn som ni säkert förstår.. Jag är allt annat än lycklig just nu...

Det här är mitt 1000 inlägg i min blogg förresten :) Jag började blogga här i slutet på december 2006.. Så 1000 inlägg på lite mindre än 2½ år..

Kommentarer
Postat av: Carro

feeeett söta dom äää xD HAHAHA!

NU vill jag ha Björn ännu mer ;D x)

2009-04-23 @ 17:44:10
URL: http://carrosfoto.se
Postat av: Carro

"AAAH DE GÖR HAN" xD HAHA! Fan va uuunderbara!

2009-04-23 @ 17:44:26
URL: http://carrosfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0