Bättre idag :)

Idag är det faktiskt bättre.. Mycket kan bero på att jag gick till Mimmi och Tess en sväng.. Jag och Mimmi satt och sydde och tjôtade en massa.. Behövde verkligen det.. Är så glad att jag har dom båda, fast jag kanske inte är jätte bra på att visa det jämt.. Men det är så skönt att ha dom nära :)
Annars har jag ju inte så många vänner så nära.. Carro bor inte så jätte långt bort och det är jag så glad för :)
Men jag älskar alla mina vänner, för jag har dom bästa man kan ha :)

Men nu är jag riktigt trött.. Ska lyssna klart på fotbollsmatchen jag lyssnar på.. Har man inte de rätta Tv kanalerna ja då får man använda SR:s webbradio ;) Just nu går det bra. Mitt Elfsborg leder över Kalmar med 1-0 :) Hoppas verkligen det håller i sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0