Sömnproblem

Det är något allvarligt fel på mig. Alla som känner vet hur mkt jag älskar att sova.. Jag kan sova hur mkt som helst, i vanliga fall. Nu på senaste tiden kan jag bara inte sova längre än 8. Det är helt sjukt och inte nog med att jag vaknar tidigt, jag vaknar ju säkert 3-4 gånger per natt oxå.. Det är jätte konstigt, det är inte jag liksom. Och i natt blev det ganska sent jag somnade oxå, men det verkar inte spela någon som helst roll verkar det som..

Tillbringade typ hela dagen hos Mimmi igår, d va inte meningen egentligen för jag skulle ju gått hem och tvättat men det va så trevligt hos min underbara Mimmi så jag blev kvar där ha ha.. Så jag får tvätta idag istället, håller på nu faktiskt..

Imorgon får jag besök av Carro, hon stannar till måndag. EMD är på stan imorrn så då ska vi ju givetvis dit.. Trängas med massa folk ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0