Trötter

Jag är rätt trött, givetvis somnade vi rätt sent igår. Det blir alltid massa tjôt såklart.. Vi är ju alltid så roliga xD. Jag ska försöka ta ner Carro på jorden igen tänkte jag ha ha "Men vaddå, du kan ju allt".. Det kan hon inte ha ha.. Men hon är ju jävligt bra ändå xd Det bästa va ändå "Men han måste ju trycka upp hela rutan".. Ja jag va jävligt trött, jag skrattade åt allt i princip..

Idag har vi inte gjort så mkt.. Carro åkte hem vid 15 och sen har jag inte gjort så mkt allt.. Är som sagt rätt trött och har lite små ont i halsen.. Vill inte bli sjuk nu..

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA du är ju knäpp på riktigt ;D HAHA!

- 40% i sverige är otrogna.

- Men så finns det ju ändå 600 dansband också..

2009-04-07 @ 12:33:53
URL: http://CarrosFoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0