Tvättning

Ja då hade jag tvättat klart och har rena kläder igen ;) Det är alltid trevligt.. Skönt väder idag oxå.. Vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag. Ta det jäkligt lugnt tror jag, blev lite trött här nu. Kan bero på att jag höll Carro sällskap i natt ha ha.. Men det va trevligt, våra msn konversationer spårar alltid ur, jag fattar inte xD

Nej det händer nog inte så mkt mer här just nu.. Mitt huvud blev just väldigt tomt ha ha.. Vet inte vad det va, men kände som luften gick ur mig ha ha.. Får ta och hämta lite ny energi nånstans tror jag xD.

Vad hjärnan tycker och vad hjärtat känner är inte samma sak


Kommentarer
Postat av: Carro

haha kul vare. lite varje fall xD

2009-04-18 @ 14:12:56
URL: http://scottsfanzone.blogg.se/
Postat av: Viry

SV: Ja det är kul! Åh, men Viking är väl 20årsgräns eller så.



Hehe :)

2009-04-19 @ 14:11:48
URL: http://veronicahogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0