Helt galet

Med risk för att det här kommer bli en roman, men orkar ni läsa så gör det... Här kommer berättelsen om Scotts i Arboga parken 10/4-09:

Det började redan på Skärtorsdagen då först Angelina kom hit och sen Carro. Vi flummade som vanligt och sov väl inte så bra den natten. Sen började långfredagen tidigt, då vi skulle hämta bilen i Flen rätt tidigt.. Om ni undrar varför vi hyrde i Flen så var det för att det va uthyrt i Etuna.. Är man inte ute i god tid så xD. Men dit kom vi och bra gick det ha ha.. Sen bar det hemåt efter att vi handlat lite och sådär. Jag kläckte den bra idén att Carros kompis Betty kunde följa med till Arboga.. Det nappade hon på så hon kom vid klockan 18. Så gjorde vi oss i ordning och strax efter 19 åkte vi i den fina lilla Statoilbilen ha ha.. Väl i parken i Arboga så gick vi in och tog oss ett bord där vi hängde hela kvällen. Vid det bordet hände det roliga saker vill jag lova. Vi fick oss en vän, Ljuset ha ha.. Mindre skojiga saker oxå, gardinstången ramlade ner i huvudet på Angelina.. Sånt händer ju fan bara när jag är med xD. Scotts va underbara som vanligt. Mest danspublik den här kvällen så Henke hade all tid i världen att skoja med oss, vilket han så klart gjorde. Jag och Carro vek oss av skratt flera gånger.. Vi hade ju fixat påskägg oxå, det blev ju succé, hoppas vi ha ha.. Riktigt rolig spelning i alla fall :)
Efteråt hände det ju grejer.. Ja min röst försvann ju i sista "Jag tror på oss", fan va bra den va live förresten.. Men vi pratade lite med Robban och Claes. Robban stirrade ut mig, antagligen för att han insåg att det är jag som är Icka. Kändes ju trevligt ha ha. Claes frågade var vi bodde :) Sen var det en söt liten tjej som höll på och busade med Henke och Lillen. Så jävla roligt att se.. Henke kom fram till oss med henne på ryggen och säger till Carro: "Det är nåt som sitter fast på mig rygg, kan du se vad det är". Carro svarade att d inte gick att identifiera ha ha. Jag fick fixat hälsningarna jag lovat mamma efter lite om och men sådär ha ha.. Henke stretchade stämbanden oxå xD.. Som sagt inte riktigt som andra ;) Claes är söt oxå, så mån om Carro. Jag satte ju mig på en stol för jag mådde inte riktigt bra, medan de andra sprang omkring. Då gick Claes förbi och bara: Oj Oj.. Sen gick han förbi en gång till och pratade i mobil och då fick jag värsta leendet :) Sen var de andra tvugna att hämta sina jackor så dom gick ut och då passade jag på att krama Henke och sen skulle vi tydligen gå in igen för att dom skulle säga hej då och då kramar Henke dom andra och så säger han till mig: Du har ju redan fått en kram.. Han såg så rolig ut ha ha.. Sen skulle vi åka hem tänkte vi men när vi kommit ut kommer Carro på att hon kan inte åka utan att säga hej då till Claes och Robban så d va bara att gå in igen. Hittade Claes vid scen, så vi kramades med honom. Nej d va inte alls kallt, därför jag hade Angelinas varma jacka på mig ha ha. Sen frågade Carro vart Robban va och fick till svar att han va i logen och att det bara va att gå in där.. Vilket vi inte riktigt ville och med facit i hand, va skulle han ha in oss där för ha ha.. Men iofs va det en ganska trevlig syn som mötte oss xD.. "Nej han har däckat, han drack nån konstig grogg". Henke älskar att retas med oss xD. Sen sa vi hej då.. Keep up the good work with the homesite" ha ha.
Så åkte vi hem till sängen.. Såååå skönt! Carro pratar om videos och källare i sömnen XD.

Idag har vi skjusat hem Carro och Betty, sen lämnat bilen och åkt buss hem. Jag är helt slut, för min röst är borta! Så det blir bara att ta det lugnt resten av dagen. Jag orkar typ ingenting...

Men jag har haft så roligt, värt allting såklart!!

Kommentarer
Postat av: Carro

jag skrattar så ja gkissar på mig xD fyfan vilken kväll... "Claes är söt oxå, så mån om Carro." sluta, jag börjar böla... nej ajg är inte alls blödig xD HAHA.

De där i logen var speciellt xD

puss på världens bästa kväll <3

2009-04-11 @ 20:31:20
URL: http://CarrosFoto.se
Postat av: Betty

asså de var kanon:D helt sjukt:)

2009-04-12 @ 13:37:09
URL: http://tandpetarakademin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0