Solig lördag

Nu har Carro åkt hem och jag sitter här vid Tvn.. Jag har skrivit lite på mitt arbete oxå, nu ska det fan bli klart. Nejmen har jag skrivit det förut kanske?? Ha ha jo jag vet, men nu är det fan så.. Det kommer bli klart oxå, jag vet det..

Idag har jag skrivit ett inlägg på fanzonen oxå ha ha Jag tyckte Carro va lite seg på att lägga upp en sak så jag tog tag i det. Problemet va bara att det typ tog en evighet för mig att få ihop det där jävla inlägget.. Så det är nog en jäkla tur att det är Carro som har fanzonen och inte jag. Den sidan hade aldrig blivit lika bra om jag hade haft den, det är bevisat nu Carro ;)

Ja resten av dagen blir det väl inte så mkt.. Skriva på arbete, kolla på Tv och kanske sitta lite på balkongen. Det är ju så jäkla skönt väder nu. Det är så underbart att våren verkar ha kommit. Hoppas den tänker stanna!! Jag tänkte föröska få lite färg nån dag.. Alla som känner mig vet att den färgen blir röd och sen blir jag likblek igen XD

Kommentarer
Postat av: Viry

SV: Okej, så du kan åka iaf? Hur gammal är du? xD

2009-04-25 @ 21:13:17
URL: http://veronicahogberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Hhaa. du är så bra <3

tack för dygnet. längtar redan till nästa gång. kramkram!

2009-04-25 @ 23:16:51
URL: http://scottsfanzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0